درباره جشنواره کباب
کباب یک غذای اصیل ایرانی است و امتیاز بهترین طبخ کباب در دست همشهریان گلپایگانی است، کباب گلپایگان از دیرباز معروف بوده و بعضی از مغازهها از این نام در شهرهای مختلف ایران از جمله تهران هم استفاده میکنند تا مشتری بیشتری جلب کنند.
اما باید گفت طعم، مزه و بوی کباب در شهر گلپایگان با کبابی که به نام کباب گلپایگانی در شهرهای دیگر خوردهایم، از زمین تا آسمان تفاوت دارد.
در تهران مغازههای بسیاری از عنوان کباب گلپایگانی استفاده میکنند و مردم زیادی به خاطر نام آن و یا به جهت داشتن خاطره خوردن یک کباب خوب در شهر گلپایگان به آنجا مراجعه میکنند اما حقیقتاً آیا مزه و طعم این کبابها با کبابهای گلپایگان مانند هم است؟
کیفیت کباب گلپایگان به اقلیم و آب و هوای خاص گلپایگان و گوشت دام پرورش یافته در این شهر برمیگردد.
با آغاز نوروز و فرا رسیدن فصل بهار که فصل گردش در طبیعت زیبای گلپایگان است، کبابیهای گلپایگان میزبان گردشگرانی هستند که شاید از گلپایگان تنها نام کباب و لبنیات آن را شنیده باشند.
برند سازی شهرها برای جذب گردشگر یکی از مهمترین سیاست ها در شهرهای دنیاست. جذب گردشگر بیشتر به اشتغال بیشتر و توسعه اقتصادی کمک شایانی می کند.از این رو کمیته برگزاری اولین جشنواره ملی کباب گلپایگان، پیشنهادات خود را برای معرفی هر چه بیشتر شهرستان گلپایگان و جشنواره کباب ، به شرح زیر اعلام می کند.
بررسی و ایجاد هویت برند در جهت معرفی جشنواره کباب گلپایگان
- ایجاد استراتژی برند
- طراحی هویت بصری
- پیاده سازی هویت
- ایجاد وب سایت و….
پیاده سازی کمپین:
- شروع بهینه سازی سایت
- ایجاد محتوای اختصاصی
- تبلیغات بنری
- روابط عمومی دیجیتال
تحلیل و بررسی کمپین در جهت اهداف
- بررسی و تحلیل بازدیدها
- گرفتن بازخورد
- جمع آوری اطلاعات
- بررسی ها برای بهبود آتی
بازاریابی دیجیتال در راستای جشنواره:
شامل مجموعه همه ابزارها و فعالیت هایی است که که برای بازاریابی محصولات و خدمات در بستر دیجیتال(وب اینترنت موبایل و…) مورد استفاده قرار می گیرد.
کباب گلپایگان یکی از لذیذترین و خوشمزه ترین کباب های ایران است. با معرفی هر چه بهتر این غذا در فضای مجازی می توانیم این غذا را بیشتر به دیگران بشناساییم. اولین دوره این جشنواره در ۳۱ خرداد ماه سال ۱۳۹۷ در پارک جنگلی گلپایگان برگزار شد.
اعضای ستاد مرکزی برگزاری جشنواره ملی کباب گلپایگان